Twee super leuke weken! I week 4&5

Lieve allemaal,

Ik heb weer twee hele leuke en gezellig weken achter de rug en daar ga ik jullie nu over vertellen!

De eerste week ga ik even kort maar krachtig beschrijven omdat dat nu al weer een tijdje geleden is. Op dinsdag 9 mei bak ik een chocoladecake, op woensdag is het weer tijd voor de beavers en op donderdag ben ik met Beatriz en haar host daagster naar heet Victoria park geweest. Beatriz is een Portugees meisje die ook een aantal jaar in Duitsland au pair is geweest. We hebben daar wat gedronken en gegeten. We zagen daar dat een jongentje die naast ons zat hele lekkere "American pancakes" had besteld. En wij vonden dat wij die ook maar moesten proberen. Vrijdag was het weer tijd voor de praatgroep, dit was ook dit keer weer erg leuk maar verder niet heel bijzonder

Op zaterdag ben ik naar Greenwitch gegaan samen met Birte. Dit is super gezellig en we komen er achter dat we elkaar heel goed liggen. Daarna gaan we naar de bioscoop om beauty and the beast te zien. Op zondag doe ik het rustig aan en ga ik naar het park en lees ik een boek in het zonnetje.

Op maandag 15 mei vraag Antonia me mee naar haar huis omdat haar host son in het weekend jarig was. Er is nog veel taart over en ik moest maar helpen op eten. Dat ging er wel in! We hebben heerlijk gekletst onder het genot van verschillende taartjes

Op dinsdag 16 mei heb ik een vanille cake gebakken met chocolade stukjes, hij was erg lekker maar alleen heel erg ingezakt. Waarschijnlijk door de veel bak poeder. Het verschil tussen twee thee- of twee eetlepels maakt dus wel uit. Oeps.. In de tijd dat de cake in de oven zat heb ik heerlijk in de zon gezeten en ben ik een beetje bruin geworden of misschien zelfs verbrand, de volgende keer dus toch maar wel zonnebrand smeren.

Op woensdag 17 mei ben ik met oma naar het British museum geweest. Dit was erg interessant maar ook wel heel erg druk met veel toeristen en schoolklassen. Dus we hebben er niet heel lang rondgelopen maar we hebben een groot deel gezien. Wie weet ga ik daar nog eens naar toe om de rest te bekijken.

In het weekend ben ik op zaterdag samen met Oma, Sara en Eleanor naar het project van Sara gegaan. Die allerlei evenementen organiseerden in een bepaalde wijk van London. Deze was erg op kinderen gericht en we hebben neushoorn maskers gemaakt, versiert en daarna hebben we met iedereen die daar was een parade gelopen. Op zondag had ik afgesproken met Antonia, Birte en Sophie (een nieuw meisje die ik nog niet kende) om naar het katten café van London te gaan. Daarvoor hadden Antonia en ik afgesproken in een park bij ons in de buurt omdat daar een klein muziekfestivalletje zou zijn. Dit was er inderdaad en daar hebben we even van genoten. Toen zijn we doorgegaan naar het katten café waar we Birte en Sophie ontmoeten. Dit was een hele ervaring, maar ik hoorde al wel dat dit niet het leukste katten café was. Daarna hebben we met z’n allen iets gegeten en gedronken, waarbij Beatriz ook aanschoof.

Afgelopen week merk ik wel dat het weer lekker veel over lekker dingen ging. Maar ik heb er van genoten. Ik zit hier inmiddels meer dan een maand en ik ben hier enorm gelukkig! Deze week ben ik van plan om lekker van de zon te gaan genieten en aankomend weekend komt Eveline langs waar ik heel veel zin in!

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Tim

Hey leukerd!
Goed om te horen en te lezen dat het daar zo goed met je gaat. Ik ben jaloers op al die taarten en cakes! Een heel fijn weekend met Eef gewenst! Maak er eentje van om nooit meer te vergeten. Dikke kus

Gertrüd

Ja goed te horen dat je het daar in Londen voor elkaar hebt. we zijn trots op je! Geniet van het weekend met Evelien en van het mooie weer! Veel liefs.

Oma

Leuk dat jij hetzo goed naar je zin hebt. Ik vind het fijn om jebrieven te lezen.
Een dikke kus van Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!