Afscheid, musea en het familieweekend |Een heleboel weken bij elkaar

Lieve Allemaal,

Het is al weer meer dan een maand geleden dat mijn laatste blog online kwam. Ik zal de hoogte punten van de afgelopen tijd even benoemen.

Vrijdag 9 juni ben ik samen met een groot deel van mijn vriendinnen groep uit geweest omdat het Antonia's laatste dag was. Terug naar huis in de metro moesten we huilen. Want het is toch onwijs jammer dat we elkaar achter moeten laten. Toen ik thuis aankwam zat de ketting op de deur wat betekende dat ik niet naar binnen kon. Ik heb Sara en Paul gebeld maar die namen beide niet op. Uiteindelijk ben ik op een yoga matje bij iemand anders thuis in slaap gevallen.

Zaterdag hadden de beavers een sleepover en ik hiep overdag ook mee. We hebben een hike gedaan en marshmallows geroosterd. Toen ik s ‘avonds vertrok kreeg ik van iedereen een knuffel, dat was heel erg lief!

Als de kinderen naar school zijn vermaak ik me bijvoorbeeld met een museum de afgelopen weken ben ik naar Tate Modern en het Victoria & Albert Museum. Ook bezocht ik de Tower of London en een Chruch Garden (die was heel erg mooi!)

Daarnaast ben ik ook heel even in Nederland geweest, om precies te zijn 36 uur. Het was een onderneming maar het was het allemaal waard en ik vond het superleuk om iedereen van mijn vaders familie op het familieweekend weer even te zien!

Ik ben ook nog op een Rooftop Cinema geweest samen met Birte. We hebben de film Moana gezien. Ik had hem nog nooit gezien en genoot er extra van omdat je een dekentje kreeg en een koptelefoon op. Dat maakte het heel erg knus.

Natuurlijk moest ik ook nog een keer The changing of the Gards zien dus ben een ochtendje met "the Queen" op bezoek geweest.

Afgelopen week heb ik genoten van het mooie weer in Hyde Park, ik heb m’n haar afgeknipt, ben bij het optreden van Eleanors preform geweest. Ook ben ik samen met mijn host family naar het schoolcircus geweest en heb ik een bezoekje gebracht aan Portobello Road.

Zoals je leest verveel ik me hier niet! Ik heb nog veel op m’n 'lijstje' staan wat ik wil doen. Gelukkig heb ik daar er vandaag weer 1 vanaf kunnen strepen want ik heb in het Olympisch station gezwommen samen met Annabelll.

Ik geniet er nog maar even van want voor je het weet vlieg ik al weer naar Nederland. 23 Juli komt veelste snel dichterbij!

Liefs, Jelke

Reacties

Reacties

Nel warmerdam

Erg leuk om iets van jou te horen
Liefs van Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!