De laatste blog

Lieve Allemaal,

Dit was het dan.. mijn avontuur is bijna afgelopen. Ik zit nu op het vliegveld. Klaar, het is afgelopen. Wat heb ik genoten! Kon het nog maar een beetje langer duren.. Maar op naar het volgende avontuur! Hbo bouwkunde aan de Hogeschool Rotterdam.

De afgelopen weken heb ik op verschillende plekken van iedereen afscheid genomen. Allereerst bij Beavers, we vierde een feestje om geld op te halen voor The Britsch Heart Foundation. Dat was tegelijk ook de laatste keer van dit jaar. Hierbij werd ik nog even in het zonnetje gezet en bedankt voor de inzet. Deze erkenning voor het harde werk is altijd fijn om te horen. In de avond heb ik afscheid genomen van mn wekelijkse pub avondje. Hierbij zag ik Birte ook voor het laatst omdat zij met haar Hostparents op vakantie ging. 

Zaterdag  15 juli ben ik samen met Beatriz in Shorditch uitgeweest. We eindigde met een fietstochtje langs de Thames. Alles met elkaar een geslaagde avond.

Zondag had ik een bbq bij Annabell thuis. Iedereen van de English Coversation Class kwam. Dit was heel gezellig.  De Spaanse aupairs hadden zelf sangria gemaakt. Dit beviel me wel.

Afgelopen week heb ik nog geprobeerd om de laatse dingen te bezoeken. Little Venice en Paddington. Natuurlijk is niet alles helemaal gelukt. Dus ik moet nog wel een keer terug komen.

Op woensdag begon de zomervakantine van Eleanor en George. Als afsluiting gingen ze met de hele school naar het park. Dit was echt een super leuke afsluiting, jammer dat wij dat vroeger nooit deden! Donderdag heb ik ze mee genomen naar de bioscoop (despicable me 3). Het was heel leuk om nog twee dagen de hele dag op hun te passen. We hebben met zn alle veel lol gehad.

Op vrijdag avond namen Paul en Sara me mee naar een itiliaans restaurant in Leytonstone. Natuurlijk gingen Oma, George en Eleanor mee. 

En gisteren heb ik een super leuke dag gehad met Beatriz. Helaas regende het dus hebben we ons vermaakt in een fiets café met de Tour the France. Daarna hebben we savonds 2 films gekeken bij Beatriz thuis.

Dit is het nu echt, ik besef het nog niet. Maar mn gate wordt echt zo bekent gemaakt en ik ga naar huis. Natuurlijk kijk ik uit om iedereen weer te zien. Maar ik ga iedereen hier enorm missen. Ik heb hier echt een super leuke familie leren kennen, wie ik zeker weten snel weer zie. 

Een moeder van een van de klasgenootjes van George zei: " Wauw, you have to have cool parents. That they let you go for so long. Ja pap en mam, jullie zijn cool! 

Iedereen die mn blogs heeft gevolgd, bedankt daarvoor. We spreken elkaar snel!

Liefs Jelke

Reacties

Reacties

Neef hans

Super leuk jelke! Ik ben wel een beetje jaloers dat ik zo'n spannend avontuur niet heb ondernomen toen ik zo oud als jij was!

Henk

Xxxxx, we wachten op je op Schiphol. Dan kunnen we je weer vasthouden !

Oma Warmerdam

Ik vind het fijn dat jij het zo goednaar je zin hebt gehad.
Jij hebt er ook veel ervaring opgestoken en veel geleerd met mensen omgaan.
Liefs van oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!