HET IS EEN MATCH!

Het gaat nu allemaal echt gebeuren, ik woon vanaf aanstaande zaterdag in London! Ik kan het me nog nauwelijks beseffen maar dit gebeurd echt!

Ik kom terecht bij de familie Cowlrick met twee zoons. Max van 10 jaar en Milo van 6 maanden. In het begin zal Max vakantie hebben en zal ik dus samen met de moeder op hun beide letten. Daarna zal ik overdag vooral op Milo letten. Hiernaast doe ik nog wat kleine huishoudelijk klusjes.

Deze week zal in het teken staan van afscheid maar ook van vreugde dat dit avontuur eindelijk kan gaan beginnen.Ook zal ik nu veel gaan inpakken en nog zoveel mogelijk mensen afscheid willen nemen..

Het is een dubbel gevoel maar ik heb er zin in!

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Mayke Blanksma

Lieve Jelke,ik wens je een heel mooie tijd in Londen. Geniet ervan en kom met mooie verhalen. Ik zal ze graag lezen.Groetje, Mayke

Klaas en Stanieke

Een hele goede tijd toegewenst in Londen!
We kijken uit naar je verhalen!!

Corrie Blanksma

Wat leuk dar het nu echt gaat gebeuren
Ik ben heel benieuwd je verhalen te lezen!
Spannend!
Groetjes xxx

Tim

Hey Lieverd,

Supergaaf dat het nu eindelijk gaat beginnen! Ik wens je een supertijd toe en dat het vooral maar mag worden wat je ervan verwacht! Uiteraard ga ik je vreselijk missen, maar ik vind het helemaal top dat jij dit gewoon "even" gaat doen!

Heel veel liefs en een dikke knuffel,

Tim

Rosina van Dijk

Succes met Inpakken en veel plezier met het avontuur! Fijn dat je de eerste week nog even samen bent met moeder en beide kies beter kan leren kennen. Mooie start gewenst!

Wilma van Rooij

Hoi Jelke,

Het is bijna zover...heb je alle spullen al ingepakt? Heel veel sterkte met afscheid nemen morgen en voor daarna een mooie, leerzame tijd gewenst. We volgen je!

Groeten, Wilma en Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!