Ik ben aangekomen! Week 1

Hallo allemaal!

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik aan kwam in London. Ik ging niet met het vliegtuig maar ik werd heel lief gebracht door mijn oom Lennon. We reden naar Duinkerke en met de boot naar Dover en dan veder naar London. Toen we daar aankwamen werden Lennon en Roos ook uitgenodigd om te blijven eten en dat vond ik er gezellig! Het voelde direct al als heel prettig.

Zondag had ik de tijd om uit te slapen en gingen voor de lunch pizza eten in een klein restaurantje dichtbij. Daarna zijn we doorgelopen naar Holland Park. Dat vond ik wel erg toepasselijk. Het is een heel groot park met verschillende soorten tuinen. Jammer genoeg is het niet echt de tijd van het jaar waarin er veel bloemen groeien.

Maandag is alles een beetje van start gegaan, maar gelukkig wel rustig aan want het is hier nog vakantie. Dus ik heb nu ook een engels telefoon nummer (geen zorgen mn whatsapp blijft voorlopig mijn nederlandse nummer!) en we een engelse bankrekening. Dit heb ik samen met mijn host mum, zoals je dat noemt, aangevraagd. 'S avonds was het plan om naar een volleybal traning te gaan. Ik ben ook gegaan alleen dit was de eerste keer in het engelse openbaar vervoer en dat ging niet helemaal vlekkeloos, ik kwam maar een half uur te laat. gelukkig was het wel erg leuk, dus grote kans dat ik volgende keer weer ga, hopelijk dan wel op tijd. Na de traing was er tijd voor een drankje en heb ik een wat nieuwe mensen ontmoet dus dat gaat de goede kant op :)

Vandaag heb ik geprobeert om meer dingen zelf op te pakken en veel dingen te onthouden hoe Claudine en James het doen. Dat gaat nog niet helemaal zoals ik dat wil en dat is redelijk frustrerend. Maar goed langzamerhand zal dit wel goed komen. Morgen weer een dag en dan gaat het vast weer makkelijker.

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Henk

Ik ben hardstikke trots op je, super!

Gertrüd

Leuk verhaal Jelke!
Het is wennen maar iedere dag gaat het beter. Je bent een kanjer!

Corrie

Leuk dat je schrijft!
Komt goed meissie
Het scheelt dat je een hele lieve meid bent????!
Liefs

Rosalie

Yeey bericht uit londen! Ik ben blij dat je veilig bent aangekomen en dat je rustig kan beginnen aan je avontuur.. Voor alles een eerste keer dus de dingen die nu fout gaan, gaan straks vanzelf goed! Veel liefs en groetjes!

Shirley

Hoi Jelke,
Wij wensen je een top tijd toe in London. Je kan het????????.
Liefs...

Shirley

Vraagteken moet spierballen zijn hoor.

G

Wat leuk dat je hier in London bent, speciaal voor jou een gedichtje zodat je een heel warme welkom krijgt in de dagen dat het koud wordt.

Het is koud
Heel erg koud in London
Hier... nog een deken
Slaap lekker.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!