Exploring London Week 2

Lieve Allemaal,

De afgelopen week was het zwaar, vermoeiend maar vooral ook heel erg leuk. Nu de vakantie is afgelopen en ik deels gewend ben aan de taken die van mij verwacht worden gaat het allemaal wat soepeler dan vorige week. Hierdoor voel ik me al eens stuk meer thuis. Het enige is dat ik nog zoekende ben naar wat andere au airs in de buurt om wat leuke dingen te doen. Maar daar ga ik deze week aan werken.

Donderdag nam Karim de Nederlandse jongen die ik ontmoet heb bij het volleyballen me mee naar een pub waar een comedy show plaats vond. Het zou gratis zijn dus verwacht daar maar niet al te veel van. Daarom zijn we maar na de pauze niet meer terug naar boven gegaan waar het zich afspeelde. Alsnog een leuke avond gehad.

Vrijdag ben ik afgereisd naar een klein dorpje vlak onder London omdat mijn nicht Sophie daar voor 2 weken verbleef en het natuurlijk wel even leuk was om elkaar te zien. Dit was zeker het geval, we hebben samen gekookt en gezellig bij gekletst, dit was een goed begin van het weekend.

Toen dacht ik op zaterdag 'even' de toerist uit te hangen en de grootste toeristische attracties te gaan bekijken. Het was iets drukker dan ik dacht dus dat doe ik niet snel nog een keer. Maar wat ik heb gezien is Piccadilly Circus, Covent Garden, de Big Ben, House of parement en natuurlijk de London Eye. Hier ben ik overigens niet in geweest. Ik heb ondanks de drukte een leuke middag gehad

Zondag ontmoette ik opnieuw Karim en nam hij me mee naar Camden market, dit is een markt waar ze allerlei 'street food' verkopen. Maar ook nog heel veel andere dingen die je eigenlijk niet nodig hebt maar wel zou willen kopen.

Maandag was het de eerste dag na de vakantie en Halloween, ook was het de verjaardag van Claudine. Een drukke bedoeling dus. In de avond was er een klein feestje voor de kinderen waarbij er pizza werd gegeten en daarna gingen we naar buiten voor trick or treat. Dat was leuk om een keer mee te maken omdat ik dat zelf nooit in Nederland had gedaan, alle kinderen waren heel enthousiast en dat was er gezellig.

Van deze dagen heb ik een groot aantal foto’s gemaakt en deze wilde ik uploaden op mijn blog, jammer genoeg zijn ze te groot om bij te voegen, ik zal hier dus nog even naar moeten kijken maar ze komen er aan!

Liefs, Jelke

Reacties

Reacties

Corrie

Ha Jelke
Goed om te horen!!
Liefs
Je tante Corrie

Gertrüd

Goed zoveel enthousiasme te lezen, Jelke! Het gaat allemaal goed komen!
Liefs mama!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!