Ups and Downs week 3 &4

Lieve Allemaal,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, want ik had mezelf voorgesteld om elke week iets van met te laten horen, maar dat is toch moeilijker dan gedacht.

In twee weken is er veel gebeurd, niet alleen leuke dingen. Ik heb me bijvoorbeeld heel slecht gevoeld afgelopen vrijdag omdat niets ging zoals ik dat wilde. Misschien kwam dat ook wel deels omdat beide kinderen ziek waren maar ik zat ook niet echt lekker in mn vel. Het helpt dan zeker niet als er constant iemand op je vingers kijkt wat je aan het doen bent want zo voelt het vaak wel zo omdat beide ouders nog steeds vaak thuis zijn. Gelukkig hebben we het er in de avond een goed gesprek over gehad en dat eindigde een stuk positever.

Daarnaast zijn er ook een aantal positive dingen gebeurd ik heb namelijk een aantal andere aupairs leren kennen! Allereerst een Deens meisje die hier dicht in de buurt woont. We hebben elkaar via facebook ontmoet en toen hebben we in een pub in de buurt afgesproken. We kwamen er achter dat we dezelfde film smaak hebben, dus we zijn een paar dagen daarna naar Girl On The Train gegaan, een goeie en spannende film. We willen ook nog naar Street Cat named Bob gaan.

Ook ben ik met een groepje meiden naar Brighton geweest. Dit was erg leuk, jammer genoeg regende het heel hard waardoor we helemaal doorweekt waren en dus niet heel veel hebben kunnen gezien. Met twee meiden van de groep klikte het heel goed en daarom gaan we met nog een 4e meisje, die zij al kende , naar London Eye, London Dungeon, Sea life en Madame Tusoase. Dit zijn trouwens 2 Finse meisje en een Duits meisje. Daar heb ik heel veel zin in!

Heel veel liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Gertrüd

Leuk verhaal, Jelke!
Veel liefs!

Henk

Iedere keer als ik je spreek zie ik veel wilskracht om steeds een positieve draai te geven, ook aan de mindere moment. Dat maakt me vreselijk trots op je! Xxx ik hou van je.

Corrie

He Jelke
Dappere meid, dat je de dingen bespreekt met de ouders! Het is ontzettend belangrijk dat je dat doet en kunt
En wat leuk dat je vriendinnen aan het maken bent!
Dat maakt het natuurlijk een stuk gezelliger
Volgens mij ben je heel goed bezig
Complimenten!

Tim

Hey lieverd,

Die ups and downs horen er nu eenmaal bij. Het is wat jij ervan weet te maken! Alles is nieuw en geeft veel nieuwe ervaringen, dat is goed! Jij redt je wel, want je hebt een goede instelling en je bent een fantastische meid! Love you! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!