Geweldig weekend Week 5 & 6

Lieve allemaal,

Er is weer een hoop gebeurd de afgelopen weken, maar afgelopen weekend was wel het hoogte punt! Mijn lieve vriendje Tim kwam namelijk over! Nu hoor ik jullie denken. Hé een vriendje?! Dat wist ik helemaal niet, dat klopt maar weinig mensen wisten dit maar ik vond het nu wel een goed moment om het de wereld in de brengen.

Tim kwam donderdag ochtend aan en zou zondagnacht weer vertrekken. Dus we hadden een dik weekend om eindelijk na ongeveer maand elkaar weer te zien. Donderdag en vrijdag moest ik gewoon aan het werk maar gelukkig waren mijn gast ouders zo lief om me de middag/avond vrij te geven, hier was ik erg blij om!

Jammer genoeg kwam ik er vrijdag achter dat mijn portemonnee gestolen is (of kwijtgeraakt). Dit is natuurlijk vreselijk kut en was er flink in de stress van. Er zaten namelijk toch wel redelijk belangrijke dingen in namelijk mijn Nederlandse en Engelse bankpas en mijn identiteitskaart. Ik had nooit beide bankpassen om zak maar natuurlijk als je dat een keer wel doet gaat het fout. Deze zijn nu beide geblokkeerd en er komen nieuwe aan dus dat is niet het ergste. Alleen nu moet mijn identiteitskaart nog vervangen worden. Hier ben ik mee bezig maar dat is eenmaal wat lastiger. Gelukkig had ik mijn rijbewijs nog dus ik kan me nog identificeren, alleen terugvliegen naar Nederland met kerst is nog niet mogelijk.

Om maar niet al te veel in te gaan op dit grauwe randje ga ik maar veder met het verhaal over het fantastische weekend omdat ondanks dat ik het enorm naar me zin gehad. Het is toch heel leuk om alles wat je hier ziet en mee maakt met iemand te kunnen delen. Ik heb Tim een aantal dingen van de stad laten zien; we zijn naar de London Eye geweest, dit was leuk omdat we precies op tijd waren voor de zonsondergang. Ook hebben we in een typiste Engelse pub gegeten en heb ik de omgeving waar ik woon laten zien, zoals Holland park, Hammersmith, Stepford Bush en Brook Green.

En als laatste wil ik nog zeggen dat het is gelukt om foto’s te plaatsen op mijn blog, ik heb de leukste uitgekozen van de afgelopen weken, ik hoop dat de volgende keer er sneller foto’s op kunnen komen. Je kunt ze vinden onder het kopje foto's!

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Stanieke

Lieve Jelke,

Je verslag net weer gelezen. Wat een ervaring zo'n jaar je eigen leven leiden in het buitenland en ondervinden wat werkt en wat niet. Helemaal te gek dat je nieuwe vriendje Tim is overgekomen, en dat voor jou! Wauw dat maakt het leven een stuk aangenamer. Geniet van dit bijzondere jaar en ja, ik hoop dat je toch met de Kerst kunt komen overvliegen: ze moeten niet zo moeilijk doen die stomme Brexitters. Liefs van ons, Klaas en Stanieke.

Tim

Heey lieverd,

Was echt een topweekend en leuk dat ik mocht meemaken hoe jij alles daar doet. We hebben veel gedeeld en lekker veel gewandeld op mooie plekken in London, dat was echt gaaf!
Nu nog even regelen dat je straks met kerst kan vliegen, want we willen je natuurlijk wel hier hebben in de mooiste tijd van het jaar! Maar dat komt helemaal goed, want jij gaat er altijd voor! Racha de pachaaa! ;-)

Dikke kus

Tim

Gertrüd

Lieve Jelke,

Mooi verhaal heb je weer geschreven. Fijn dat je toch genoten hebt van de tijd met Tim, ondanks het grauwe randje. Vandaag hebben we al gehoord dat het goed komt en dat met Kerst thuis zult zijn! Gelukkig maar!
Veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!