Much to tell Week 7 & 8

Lieve Allemaal,

Ik heb deze week veel dingen te vertellen. Allereerst heb ik zaterdag de hele dag op Milo gepast omdat Max zijn verjaardagsfeestje vierde. Dit ging heel goed! Daar was ik erg blij om maar dat betekende wel maar 1 dag weekend...

Zondag ben ik naar Sea life geweest met Annemaria, Essie en Zoë. Dit was erg leuk om een keer te zien te hebben maar wat altijd met dat soort attracties is dat het enorm druk is. Dat maakte dat je niet bij elk aquarium goed kon kijken, maar dat maakte het niet minder leuk.

De rest van de week even kort samengevat: Het was sinterklaas geweest en daarom heb ik wat cadeautjes gegeven aan Claudine, James, Max en Milo. Dit vonden ze heel leuk. Deze cadeautjes hadden mijn ouders opgestuurd. Dankjewel pap en mam! Ook ben ik in een van de pauzes naar High Street Kensington geweest. Dit is op loopafstand vanaf mijn huis. Dit was een leuke besteding van mijn pauze van vandaag! En een andere ben ik naar Chiswick geweest, omdat het goed bevallen was om een nieuwe wijk te ontdekken heb ik vandaag een andere wijk geprobeerd! Ik dacht dat dit niet op loopafstand was maar later bleek dat ik hier al bijna een keer naar toe was gelopen, maar de bus nemen is ook wel een keer lekker!

Donderdag 8 december kon ik eindelijk mijn paspoort aanvragen. Gelukkig was de ambassade niet al te ver weg en kon ik gemakkelijk de bus pakken vanaf mijn huis en was ik er binnen een kwartiertje. Natuurlijk moet je eindeloos wachten voordat je aan de beurt bent. Maar als het goed ik kan ik hem volgende week ophalen.

Afgelopen vrijdag heb ik iets besloten te vertellen aan mijn hostparents, iets wat ik eigenlijk al eerder heb moeten doen. Want ik wist wel hoe het zat maar uit eindelijk echt de knoop doorhakken is toch wel vrij moeilijk. Ik heb namelijk besloten om na de kerst niet meer terug te gaan naar dit gezin. Ik voel me hier niet op mijn plek voel. Ik ben hier niet gelukkig. Als ik moest bedenken dat ik hier nog 6 maanden zou moeten zitten zou ik gek worden. Dit is misschien een vrij plotselinge verandering maar ik heb hier lang over na gedacht en dit is de beste keuze. Dus nu ben ik opzoek naar een nieuw gezin en hoop ik die gevonden te hebben als ik terug uit Nederland kom.

Zaterdag ben ik opnieuw met Annemaria, Essie en Zoë op stap geweest. We zijn namelijk naar Madame Tussauds geweest. Ik kon het gesprek van de vorige dag goed uit mijn hooft zetten en was het een geslaagde middag! Daarna hebben we lekker ongezond bij de Mac Donalds gegeten dat maakte het nog beter!

Vandaag ben ik in mijn eentje op stap geweest. Eerst ben ik naar Winter Wonderland geweest. Dat is de kerstmarkt van London. Wat een drukte! En wat is hij groot! Want het was niet alleen kerstmarkt maar ook een kermis. Toen ik dat zat was ben ik naar Westfield gegaan, dit is een enorm grote shopping mall. Hier heb ik geprobeerd wat kerstinkopen te doen maar nog niet alles wat ik wilde halen kon ik vinden, dus daar moet ik van de week nog maar even mee veder.

Volgende week krijgt Max vakantie dus dat betekend wat extra werk en we gaan natuurlijke veel leuke dingen doen! Daarnaast ga ik mijn paspoort ophalen, dus 22 december vlieg ik gewoon naar Nederland en ga ik de eerste stappen zetten om op zoek te gaan naar een nieuwe familie.

Ik zie in mijn statistieken dat mijn blogposts nu ongeveer 200 keer gelezen worden! Wow echt ongelofelijk veel, ik had dat van tevoren echt niet bedacht. Dankjewel daarvoor!

Liefs, Jelke

Reacties

Reacties

Rosalie

Knuffel!

Gertrüd

lLieve Jelke,
Ik hoop dat je toch nog een paar leuke vakantiedagen hebt samen met je aupair kind, na je moeilijke maar wel overwogen beslissing. Wij tellen ook af: over 10 dagen ben je thuis!
Liefs!

Wilma

Hoi Jelke, wat leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Van alles....leuke en minder leuke dingen...mooi om te lezen hoe goed je ermee omgaat en hoe je je weg zoekt en vindt in Londen. Misschien zien we je nog rond de kerst, anders: veel succes bij het vinden van een nieuw gezin. Je weet nu vast al weer beter wat je graag wilt en belangrijk vindt. Toch nog fijne weken totdat je op het vliegtuig stapt!

Groeten, ook van Jan, Marieke en Esther, Wilma

Henk

Hoi lieve Jelke, met veel vreugde stel ik vast dat jealle grotere en kleine crisissen het hoofd weet te bieden. Ik zie je met veel puzzelen en nadenken ze iedere keer weer tackelen. Je zou d'er volwassen van gaan worden. ????XXX.

Corrie Blanksma

Heftig, en heel goed dat je een grenst trekt
Lijkt me best een moeilijke beslissing
Sterkte en veel leifs

Rosina van Dijk

Moedige beslissing, Jelke! Knap! En hopelijk straks een ander, leuker gezin!

Tim

Hey lekkerding!

Wat heb je weer een mooi stuk geschreven! Beslissingen die andere mensen pijn doen, zijn altijd de moeilijkste, maar om voor jezelf te kiezen moet dat soms gebeuren en dat doet jou pijn. Daaruit blijkt wel weer dat je een groot hart hebt, maar dat wist ik natuurlijk al! ;) Goed van jou dat je nu toch hebt doorgezet en dat je voor jezelf hebt gekozen, ik ben ongelofelijk trots op jou!
Gelukkig heb je inmiddels ook jouw nieuwe paspoort op kunnen halen, dus is dat ook weer geregeld!
Nog even lekker genieten van de mooie dingen in deze 10 dagen en wie weet heb je al snel contact met andere leuke gezinnen voor het vervolg van jouw mooie avontuur!
Ik ben al aan het aftellen totdat ik je weer mag knuffelen!!
Liefs,

Tim

Tim

Komt wel goed, schatje! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!