Het begin

Hoi Allemaal,

Zoals veel van jullie weten ga ik in oktober voor 9/10 maanden weg naar Engeland en wordt daar aupair. Afgelopen week heb ik mijn eerste match binnen gekregen en gisteren zelfs een tweede! Hoewel ik bij de tweede iets minder enthousiast was geef ik ze beide een kans en ga ik met ze skypen. Het zou zo kunnen zijn dat de families meerdere aupairs toegewezen krijgen uit wie ze kunnen kiezen. Dus er is een kans hier mijn gezin nog niet tussen zit.

Het eerste gezin de familie Fear woont ongeveer een 45 minuten vanaf london en heeft 3 meisjes (van 1,4,5 jaar oud). Ik heb ze net een mailtje gestuurd om een skype afspraak te maken.

Het andere gezin woont dichtbij london, zo'n 30 minuten met de trein. Ze hebben 1 jongentje van 8 jaar. Hier zal ik snel in contact mee komen.

Alles gaat nu beginnen en ik vind dit heel spannend maar het gaat vast en zeker een heel leuk jaar worden om nooit te vergeten. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Rosalie

Jaaaa zo leuk dat je een blog bij gaat houden! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen..

Joukje en Aat

Wat fijn voor jou dat het gelukt is om een adres te vinden. We wensen je heel veel plezier en geniet van alles!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!