Alweer een maand in Nederland

Lieve allemaal,

Ik had gehoopt dat ik jullie positief nieuws kon vertellen of nog beter, dat ik al weer terug was in England. Helaas is dat niet het geval... Ik zit nog in Nederland, met een heel onaf gevoel. Nadat ik weg gegaan ben bij mijn familie heb ik een hele leuke tijd gehad in Nederland. Alleen het begint steeds harder te kriebelen, ik wil nog voor een paar maanden terug.

Helaas is het zo dat de organisatie waarmee ik was verbonden geen gezinnen meer voor mij heeft. Want ik nogal vreemd vind maar goed daar kunnen zij ook niet veel aan doen. Nu probeer ik dus via verschillende andere websites alsnog een gezin te vinden. Een organisatie is dus ook niet alles... Ook helpen de mensen die ik heb leren kennen in London mij naar een nieuw gezin. Dus volgens mij moet dat wel goed komen!

Ik wil de voorlopige tijd dat ik hier nog ben niet helemaal verdoen dus heb ik ook gesolliciteerd en hoop ik snel aan de slag te kunnen. En niet meer thuis te zitten.

Ik hoop snel goed nieuws te kunnen vertellen, maar hoelang dat precies gaat duren kan ik niet vertellen. Ik heb hier enorm van gebaald maar nu moet ik dat omzetten en doorgaan!

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Tim

Komt wel goed...schatje ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!