Weer naar London!

Lieve allemaal,

Ik ben erg blij dat ik jullie kan vertellen dat ik 18 april weer terug ga naar London! Ik kom in een gezin in noord-oost London. Ze hebben twee kinderen een jongen van 10 en een meisje van 7 jaar oud.

Via een vriendin Antonia, via een vriendin heb ik dit gezin gevonden. Deze vriendin zat eerst in dit gezin en heeft daar een fijne tijd gehad. Dit is voor mij erg prettig vanwege het vorige gezin. Ik heb er volste vertrouwen in dat het helemaal gezellig wordt. Helaas is het niet zo lang als ik aan het begin van dit jaar had gehoopt. Dit is eenmaal zo en hier kan niets aan veranderd worden!

Ik ga er vol van genieten en ik hou jullie via deze weg op de hoogte.

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Gertrüd

Fijn dat je weer een gezin hebt, Jelke! Het wordt vast een gezellige tijd!
Liefs!

Joukje en Aat

Heel veel sterkte en plezier in Londen en we zien uit naar jouw verhalen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!