Ik voel me blij! I Week 2

Lieve allemaal,

Wat super lief dat een aantal hebben gereageerd op mijn vorige blogpost, dat maakt me erg blij. Deze week was een hele fijne week. Ik voel me hier steeds comfortabeler. Daar word ik heel gelukkig van.

Nadat ik vorige week mijn blogpost had afgeschreven had ik inderdaad blueberry muffins gebakken. Ik vond ze erg lekker maar ze konden nog iets lekkerder. Maar dat probeer ik de volgende keer nog wel uit. Of ik maak gewoon iets totaal anders.

Op woensdag is de naschoolse activiteit 'beavers and cubs' of te wel de scouting. Aangezien ik sinds kort in Nederland ook help bij de scouting en ze bij de bevers ook nog mensen zochten ben ik langs gegaan en ik kon direct een keer mee doen. Het gaat allemaal wel een beetje anders dan in Nederland maar dat is juist leuk om ook eens meegemaakt te hebben. En ik ga deze week weer!

Op donderdag ben ik naar Holland park geweest samen met Antonia, hier woonde ik met mijn vorige gezin vlakbij en was er al meerdere keren geweest maar Antonia was er nog nooit geweest. Dus ik heb haar daar een beetje rondgeleid. Ook hebben we daar even wat theegedronken, want het was niet zo heel erg warm toen. Toen moesten we weer richting huis omdat ik de kinderen weer om kart over 3 moet ophalen. Op donderdag is de naschoolse activiteit schermen, dus er moet vroeg gegeten worden en daarna moeten ze zich omkleden voor schermen. Helaas hadden ze wat commentaar op mijn pasta want er zat "te veel" spinazie in. Ach lekker gezond dus. Sara brengt ze dan naar schermen toe met de auto. Vervolgens komt Eleanor iets eerder thuis en moet ik zorgen dat ze gaat douchen en dat ze gaat slapen. Een uur later komen ook George en Sara thuis, waarna de werkdag is afgelopen. Vaak praat ik dan nog wat over de dag met Sara en ga ik dan vervolgens mijn kamer in om de volgende dag weer om 7 uur te beginnen met het ontbijt maken.

In het weekend kwamen papa en mama langs, want die maken een rond tripje door Engeland. Het was supergezellig om ze weer om me heen te hebben al was het pas twee weken geleden dat ik afscheid van ze heb genomen. Op zaterdag zijn we naar Oxford Street geweest, Primrose Hill en in de avonds zijn we uit eten gegaan in Wansted, de wijk naast Leytonstone. Op zondag heb ik samen met mama hardgelopen en waren we daarna uitgenodigd voor een uitgebreide lunch bij mijn hostouders in mijn nieuwe huis. Dat was erg gezellig.

Op maandag was er een bank holliday omdat het 1 mei is, volgens mij wordt er iets gevierd dat de lente weer begint? Dat weet ik niet helemaal zeker. Maar ik was in ieder geval vrij. Dus ik ben samen met papa en mama naar Oxford gereden en heb daar nog een hele gezellige dag gehad (jammer genoeg regende het wel). Daarna heb ik afscheid genomen en ben ik met de bus teruggegaan naar London.

Op naar weer zo'n fijne week!

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Gertrüd

Leuk verhaal Jelke! Het was fijn elkaar weer te zien.
Veel liefs!

Henk

Als jij blij bent, zijn wij natuurlijk altijd blij met jou! Zeker na gister je toch minder vrolijk op de bus te hebben gezet. Het was heel goed je weer te zien, en te weten dat het zo goed met je gaat. Heel veel suc6 met al je plannen. Het wordt nu zeker een supertijd.
Xxxxxxxxx,
papa

Josine

Haha dat is wel een heel erg blije papa ????! Goed te lezen Jelke dat je het zo naar je zin hebt. Klinkt alsof je Londen al op je duimpje kent!
Enjoy it en love van Pieke en mij ????????

Neef hans

Leuk verhaal jelke! Fijn dat het zo goed gast en jij je lekker voelt! Henk, je valt in herhaling ;-) en 1 mei is de dag van de arbeid maar om daar nou vrij voor te krijgen...

Liefs hans

Henk

Dat krijg je met die slome wifi verbinding in engelse pubs! Dan probeer je het gewoon op een andere manier nog eens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!