Verrassing! I Week 3

Lieve allemaal,

Deze week was ook weer een superfijne week. Ik heb een aantal leuke dingen ondernomen en in het weekend stond er een grote verassing voor mijn deur!

Op donderdag ben ik met Catharine, de Nederlandse oma van George en Eleanor naar the museum of London geweest. Ik vond het supergezellig om een keer met haar wat te ondernemen! Daarna hebben we want geluncht en zijn we via St Pauls naar het uitzicht punt van Tate Modern geweest. Dit was vooral erg leuk omdat we samen bij de buren naar binnen hebben gegluurd!

Op vrijdag heb ik me aangemeld voor een soort van Engels cursus, die zicht vooral richt op communicatie. Het was heel gezellig omdat er veel verschillende aupairs waren onder andere Spaanse, 2 Duitse en een Russische au pair. Vooral met de Duitse au pairs klikte het goed, en was ik direct van plan om in de avond een drankje te gaan drinken. Ik ga zeker weten deze week weer!

Daarna had ik met Antonia afgesproken om bij mij thuis thee te drinken en iets lekkers te eten. Alleen om 12 uur stond niet Antonia maar Tim op de stoep. Dit was een hele verassing! Ik ben het hele weekend in shock geweest dat hij er was. Daarom ben ik vrijdag niet met mijn nieuwe vriendinnen maar met Tim een drankje gaan drinken. Natuurlijk heb ik er enorm van genoten en hebben we samen een gezellig weekend gehad. We zijn naar perron 9 3/4 geweest, we hebben lekker gegeten en veel gewandeld. Op maandag zijn we nog naar Camden market geweest. Hier was het gelukkig niet zo druk als in de weekenden want dat is het echt niet te doen. Helaas moesten we dinsdag weer afscheid nemen maar het was een onwijs leuk weekend!

Vandaag (woensdag) ben ik samen met Antonia thee gaan drinken en genoten van het mooie weer, hopelijk is dat morgen nog steeds zo! Ook heb ik bij de bevers geholpen. Dit blijft heel anders dan hoe ik dit in Nederland gewend ben. Dat is natuurlijk ook niet heel gek want we zijn hier eenmaal in een ander land!

Even een update over Harry Potter, inmiddels ben ik halverwege boek 2! Dit gaat de goede kant op.

Liefs,

Jelke

Reacties

Reacties

Tim

Heey Lieverd, was inderdaad een heeeel leuk weekend, moeten we vaker doen! ;) Nu heb ik ook een beetje kunnen zien wat jij bij dit gezin doet en hoe je terecht bent gekomen. Mooi om te zien dat jij het zo naar je zin hebt daar! Dikke kus!

Gertrüd

Ja leuk voor je dat alles voorspoedig loopt: een fijn gezin,leuke andere contacten en ook nog bezoek van je vriendje! Gezellig dat je met de oma van George en Elleanor naar een museum bent geweest!
Veel plezier komende week en een dikke kus!

Wilma

Dit klinkt allemaal heel anders dan je vorige gezin. Fijn hoor dat je nu meemaakt dat het ook heel leuk kan zijn. Naast het gezin onderneem je ook nog eens heel veel. Volgens mij heb je een supertijd in Londen! Geniet er maar van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!